Dagens outfit. Jag har så förbannat tråkig...

foto0198 (MMS)

Dagens outfit. Jag har så förbannat tråkigt. Frågor som snurrar i mitt huvud just nu: Varför svarar inte mina vänner? Jag behöver samtala! Hur fan ska jag hitta till Östersund nästa vecka? Jag kan ju inte hitta någonstans! Och de behöver hjälp där? Och så skickar de mig! Hallå, blind leder blind-scenario här! Vad gör Kissie den här veckan? Hon skulle ju släppa en låt. Hur fan ska jag överleva tills på fredag? Det är ju bara onsdag för i helvete. Ja, ni kan väl ringa och svara på det här om ni känner er manade. Jag kämpar på här ute.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej tjejen!



Det verkar ju som att det rullar på lite med jobb nu. Kul för dig, men tråkigt för vår fastighet som behöver en massa vit färg på vissa ställen... Hör av dig när du är tillbaka från vägarna. Kram från oss!

2010-07-03 @ 01:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0