Back in business.

Jobbade i Hedesunda idag, ska tillbaka dit till veckan. Ser ut som jag har jobb i tre veckor frammåt nu, vilket känns bra. Man kan slappna av på ett annat sätt, njuta av fritiden. Även om jag gruvar mig lite, men det hör väl till.
Nu varvar jag ner med en cube och laddar inför en dusch. Dryyyygt.
Men imorgon, då jävlar ska det midsommras! Herreguuud. SPÅÅÅÅRAAAA. Hehe, nej, nu överdriver jag. Men lite kul ska det väl bli.
Nu jävlar ska jag tvångsduscha mig själv. På återseende.



Lite risig. Mycket trevlig.


Kommentarer
Postat av: lisbeth s

Ha ett trevligt midsommrande !

Kramar !

2010-06-24 @ 18:03:24
Postat av: Sanna svarar Lisbeth S

Tack detsamma!

Kram

2010-06-25 @ 09:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0