Ambivalent och lättroad.

Sitter och läser på felsms.com i väntan på Sara, hittade den här:

Till: Mig själv
Sms: Allt bra med dig?
Svar: Jag frågade först. :) Jodå det är bara bra. Vad händer i kväll då?
Förklaring: Bakfull som fan skulle jag skicka till min polare som jag festade med i går. Jag skickade till mig själv och märkte inte det så jag svarade mig själv. När jag fick likadant svar igen så märkte jag att något var konstig. Jag var nog fortfarande full när jag höll på med mobilen. Jag somnade om. Jag har lagt in mitt nummer i telefonen för att själv komma ihåg det.


HA! Tyckte det var roligt.
Midsommarfirandet blev lyckat, och det bokades utgång ikväll också med Sara. Har dock pendlat mellan total ovilja och tokpepp under dagen inför detta. Hon skulle dyka upp mellan 18,19 sa hon, så man borde väl börja göra sig i ordning kanske. Gårdagens miss var väl att jag ställde soppåsen med räkskal i i hallen, och nu när jag gick ut med den så hade det runnit ut räksaft på golvet så nu luktar hela lägenheten.... ja, illa. Välkommen Sara!


Kommentarer
Postat av: Storebror Björn

Sms:et påminner mig lite om Freddans "nöd"uppringningsfunktion på sin mobil och när han ringde upp sig själv och undrade vad han ville. Tokroligt:-)

2010-06-28 @ 13:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0