Inget särskillt.

Ja, så har man kommit hem från östersundstrakterna och dagarna gick verkligen fort ändå. Mycket kul har vi varit med om, men det var fruktansvärt skönt att komma hem. Hade planerat utgång imorgon och såg fram emot en massa vila, men så ringde de från ramudden och bokade upp mig även torsdag och fredag. Pengagirig och rädd för att arbetet ska stanna av om man inte tar alla tillfällen som ges så tackade jag ja, så imorgonkväll drar jag igen. Är så fruktansvärt sliten, ska ta och läsa igenom lite bloggar och ta ett bad för att försöka få bort allt klister och grusdamm som befläckar min annars så vackra lekamen.
På återseende.


Kommentarer
Postat av: lisbeth s

Håll ut !! Det kommer en helg .. Snart.. Kanske..

2010-07-14 @ 22:37:12
Postat av: Sanna svarar lisbeth s

Ja nu är helgen här och ingen är väl gladare än jag. Nu kan man verkligen slappna av och gnälla inför sina nära om hur jobbigt man haft det, och vinet smakar bättre än någonsin! Det är sant som de säger ändå, efter regn kommer solsken.

2010-07-17 @ 12:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0