Hedesunda och självömkan.

Jaha, har man slarvpackat väskan för de kommande dagarna i hedesunda, drar två inatt.
OCH JAG VILL INTE.
Är helt jävla slut, tyckte att det gick bra i östersund och att man visst blev lite trött, men nu när man kom hem och slappnade av kom allt ikapp. Jag hatar hedesunda, det är inget ljug. Det sista jag tänkte förra gången var att hit ska jag fan inte åka igen. Just då fnissade livet till lite och vinden i träden viskade just wait and see...
JAG BORDE HA VETAT.
Lurad är vad jag känner mig. Förresten skulle man ju ha tagit första glaset typ nu, i en vecka har jag gått och taggat inför en liten tur till krogen ikväll, meen ska det svida så ska det göra det ordentligt. Jaja, två dagar. Två små dagar. En natt. SEN JÄVLAR. HAHAHAHAHAHA! Hedesunda no fucking more, I'm telling you.



OCH DEN HÄR JÄVLA VÄRMEN DÅ! NU KAN NI SÄGA VAD NI VILL OM ATT MAN INTE SKA KLAGA, MEN JAG SATSAR MIN VITA (dock ack så fasta) RÖV PÅ ATT NÄR MIN LEDIGA DAG ANLÄDER KOMMER REGNET STÅ SOM SPÖN I BACKEN! Vad har jag gjort för fel? När ska jag skonas? Jaja, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0