Varannan vatten.

Ah, lördagmorgon och det enda man tänker är varför man inte tog varannan vatten igår. Ja, jag drack lite vin igår med Eken och Sara för att fira att en av de åtta praktikplatserna är min. Hurra. Så om åtta veckor (?!) är man en fullfjädrad säljare.
Det som känns lite lurigt är den där göteborgsresan som är planerad om en månad som varar fredag-måndag. Kan man begära två dagar ledigt halvvägs in i en praktik? Jag får väl slita som ett djur och vara äckligt trevlig i två veckor innan jag frågar. Lite extra maskara så valpögonen förstärks kanske inte skadar heller. Nåväl, nu har jag iallafall något att göra ett tag framåt.
Ska föresten jobba ikväll och imorgon också, så förvänta er inga mirakel här på bloggen. Nu ska här spelas lite borderlands med Eken och drickas massa vatten. På återseende.


På 18årsdagen var man förståndig med vattnet minsann.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gläds i min frånvaro. P

2010-01-30 @ 12:00:44
Postat av: Anonym

svettig kille

2010-01-30 @ 12:03:48
Postat av: Anonym

Yeah, that's what she said!

2010-01-30 @ 12:36:22
Postat av: lisbeth

Jättegrattis till jobbet, Sanna :-) Bra grejat !

2010-01-30 @ 23:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0