Larmat och klart.

Jag är hemma från jobbet och vill berätta om en mycket traumatisk sak som just inträffade. Jag jobbade med Justin och vi skulle stänga stället, något vi aldrig tidigare gjort. Vi hade en lista på vad som skulle göras och följde detta till punkt och pricka. Tills vi skulle larma och låsa stället. Vi lyckades larma men inte låsa, så när vi höll på att rycka och härja i dörren så gick larment. Panik, död och misär. Nattgästerna kom och frågade vad som stod på och vi förklarade att det inte var någon fara, att det bara var tjuvlarmet. För att kunna stänga av larmet så ringde vi cheferna som var på bröllop men de gick inte att få tag i. Efter ett par minuter av ren jävla dödslängtan tystnade iallafall larmet och en av cheferna ringde och skrattade lite och frågade om allt var okej. När vi sedan satt i bilen på väg hem så kom stressen ikapp mig och jag sitter fortfarande med ångest över själva incidenten, men Eken sa att jag i alla fall såg imponerande lugn ut i stridens hetta.
Jaja, jag ville bara dela med mig av denna pinsamma händelse och gruvar mig inför morgondagen då jag ska jobba igen och troligen kommer bli grymt trackad av chefen. Livet är hårt, mina vänner, glöm inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0