Jopphet.

Idag har jag jobbat lite, mina små vänner, och det gör mig så lycklig! Folk säger att de tror att genertionsskiftet på arbetsmarknaden kommer gå åt helvete för att 80-talisterna är så lata och giriga, men efter den här arbetslösheten så kommer i alla fall jag uppskatta varenda liten skituppgift jag får. Månadens antällda i alla lägen, det kommer bli jag det. Jobberbjudanden tas emot i kommentarsfältet nedan. Tack på förhand.
Hur som helst är det på hotellet jag gått runt och skrotat idag, och chefen fick för sig att jag en gång för alla skulle lära mig hur kortmaskinen fungerade, och sagt och gjort, nu kan jag det som ett rinnande vatten. Nästan. Det jävliga är dock att de beställt en ny kassaapparat, alltså känns det lite så där lära sig den gamla. Men hey, kunskap är inte tungt att bära, mina små barn! Och nu är det chefens fel om jag slår in fel på den nya för att "det var ju så man gjorde på den gamla". Kom ihåg det.
Nej nu ska jag skala lite morötter och skära upp lite apelsin. Det är sånt man äter när man är duktig nämligen. Ska även börja nöta lite Grattis Världen med Filip och Fredrik, har nämligen sett samtilga 100 höjdare nu.
Tack för mig så länge.

Förresten. Dags att lägga undan luggen nu va? Sommaren står ju för dörren för guds skull, och då är luggen bara ivägen. Äh, säg nu vad ni tycker.


Kommentarer
Postat av: sis

Tycker ju att luggen är jävligt snygg ja...

Men visst, du har ju rätt i att den är ivägen på

sommaren, är ju inte jätte fint med kritvit panna heller.

Men jag kan inte säga vad du ska välja, du passar jävligt bra i lugg.

2010-01-09 @ 19:20:41
Postat av: Sanna svara sis.

Tackar för de ömma orden. Känner mig jävligt kluven i hur jag ska göra. Piffar man inte med den så är den ju inte mycket för världen, och det kan va rätt jobbigt ibland. Åh, what to do, what to do?

2010-01-10 @ 21:18:54
Postat av: Falankungen

Hej där.

Vill ju absolut inte förstöra din dag men det här diskussionen låter väldigt mycket som ett I-landsproblem:-)

Lugg eller inte lugg???? Wojne, wojne...

Nu lyckades jag ju tom få till ett litet ret på det nya året, hihi... Ville bara kolla så du var med:-)

Som avslutning så skickar jag med en rejäl dos fjäsk. "Allt klär en skönhet". Sådetså!!!

Men det vet ju redan Freddan:-)

Kram på er båda.

Signatur "retsam jungfru"

2010-01-11 @ 12:57:02
Postat av: Sanna svarar Falankungen

Jaha, har kommer man och tykar sig! Ska redan nu börja fila på "diss-listan" tills vi möts nästa gång;) Tycker föresten att nästa sammanstrålning bör planeras snart! Man får ju alltid mersmak då man möter er! (Fjäskar så jag kan vara riktigt jävla elak sen;))

Kram!

2010-01-11 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0