Ifyllt och klart.

Hurra, nu är pappret ifyllt och klart! Jag ringde till arbetsförmedlingen och fick instruktioner i hur jag skulle bete mig och blev tillsagd att komma in under veckan så de får skriva under det hela. Skulle jag ha gjort något fel så skriver de ut ett nytt och hjälper mig på plats, sa damen jag pratade med. Härligt med trevliga och hjälpsamma människor, även på ett sånt självmordsuppmanande ställe som arbetsförmedlingen. Och skönt att ha skiten gjort, jag hatar smågrejer som ligger och tynger ner mig, speciellt eftersom jag är en mästare på att skjuta saker framför mig. Kanske ska sluta med det.... Anar ni ännu ett nyårslöfte kanske? Kanske. Nu blir det diskning, sminkning och en kopp te vid köksbordet läsandes första nummret av min julklapp från Eken, nämligen ToppHälsa! Ah, nu tar vi oss igenom den här dagen hörrni!


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Håller med dig, det är inte kul med ogjorda saker som stjäl ens energi ! Desto större lättnad när dom väl är fixade :-)

2010-01-05 @ 17:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0