GOD MORGON!

Imorse valde jag att sova lite längre så klockan 10 steg jag upp och man kan väl säga att jag är i något bättre form idag. Har redan ringt och varnat Eken för risken att jag pratar hål i huvudet på honom när han kommer hem.
Har bestämt mig för att skicka in lite kort för framkallning så att jag har nått att sysselsätta mig med. Framkallning kanske inte låter som en stor grej för er, men för mig som lider av beslutsångest och nu har massa olika ramar att fylla så kommer detta troligen ta upp hela dagen för mig.
Och vilket jävla väder sen då! Det kräksnöar ju värre än jag vet inte vad!
Uscha, nej jag har ett jobb att sköta. Eller nej, men...ja ni fattar. På återseende.



Tidig vår 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0