Ett misstag.

Okej, jag hade fel. Vi lever fortfarande. Knappt. God fortsättning.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Skönt att veta ni lever ;-) God fortsättning på er ! Hoppas ni piggnar till under dagen, och att ni hade kul igår :-)

2010-01-01 @ 15:43:48
Postat av: Jenny

Get back in show babe!!!! Vill ha dig tillbaka i etern, det är tråkigt annars jö!!!

2010-01-02 @ 19:20:44
Postat av: Jenny

Alltså allvarligt. Ska jag behöva gå min sista tid som pregnant totalt ovetandes om ert liv??? Är det meningen?? Ska det verkligen behöva vara så??????? Eller är det så att Donnan behöver lite smek medhårs? Ack du rara söta vackra väna mö, lite guldkorn till oss behövande, några smulor från ditt livs bord, bara några..... Snälla....

2010-01-04 @ 11:53:56
Postat av: Sanna svarar

Jag ska göra mitt bästa, Jenny!:) Från och med nu ska jag försöka skärpa mig.

2010-01-04 @ 13:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0