Det är över nuuuu....

Jag har haft bloggpause, glömde säga det till er. Anledningen till detta uppehåll berodde på att jag fick ett samtal och blev kallad till en jobbintervju som ägde rum idag. De senaste dagarna har alltså varit fyllda med fruktansvärd nervositet och ångest, och all min koncentration har gått till att försöka andas normalt så bloggandet har helt enkelt fått vänta.
Men nu är intervjun över och jag får troligen besked om hur det blir under nästa vecka, men ikväll ska jag njuta över att jag överlevde dagens prövning! Det känns så jävla skönt!



Lättad.


Kommentarer
Postat av: Björn

Grattis! Jag har inte hjälpt dig, och vi har aldrig träffats. Men jag är ändå stolt över dig, Sanna.

2010-01-25 @ 20:37:39
URL: http://bjornnastet.com
Postat av: Sanna svarar Björn

Tack Björn. Det var fint sagt.

2010-01-25 @ 21:15:15
Postat av: lisbeth

Åh, så bra att du fått komma på anställningsintervju, äntligen ! Håller tummarna nu för att du ska få jobbet !

Stor kram !

2010-01-26 @ 16:46:01
Postat av: Sanna svarar Lisbeth

Ja, ett litet steg i rätt riktning iallafall! Nu är det bara att vänta och se...

2010-01-26 @ 21:21:24
Postat av: Björn den förste

Hej Sanna!

Om du var så nervös så gick det nog kanonbra!!! Hela Falukontoret höll tummarna i måndags em iallafall:-) Sen vill jag veta hur det gick med löneförhandlingen:-) Lycka till nu och hälsa sambon. Du är en "duktis" som Fru E brukar säga.

Kram från oss

2010-01-26 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0