Bönmixen!

Första intrycket av bönmixen:


Mycket lätt att öppna! TUMMEN UPP!

Andra intrycket av bönmixen:

Mycket vidrig doft! TUMMEN NER!


Tredje intrycket av bönmixen:

Helt acceptabel smak!  Lite obehagligt dock att de stora vita såg ut som små foster med blodådror i. Min tanke var att göra en sallad med dem och äta dem till en omelett, men då jag till min förskräckelse insåg att äggen var slut så blev det en tonfisksallad på fullkornspasta, isbergssallad, spenat, tomat och gurka. Och bönor då naturligtvis. Till detta drack jag vatten. Jävlar vad jag sund jag börjar bli! Anledningen att jag uppskattade smaken av bönorna kan bero på att jag är helt jävla hjärntvättad av hälsotidningar och dylikt. Är det nyttigt så känner jag krav på att gilla det. Men hur som helst är det väl bra att jag får i mig det där om det nu är så nyttigt.
Fyllde upp hela jävla tallriken och åt upp som en duktig flicka. Hylla mig nu.


Ett stort jävla minus till coops salladstonfisk dock. Har fått peta ur fiskfjäll och annat obestämbart ur den vidriga sörjan. Det värsta av allt är att jag köpte på mig tre stycken. Nåväl, har bara en kvar nu, det man inte dör av o.s.v. Hur som helst-  VIDRIGT.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0