Blogga från jobbet.

Jag bloggar inte på jobbet för att jag är rädd att de ska...hitta mig. Kolla upp vilka sidor jag besöker och sen hitta min blogg och sparka mig från praktiken då de ser vem jag egentligen är.
Idag när vår tekniker Niclas var och installerade lite grejer på våra datorer så frågade jag lite försiktigt: Kan ni se vilka sidor vi är inne på? och till svar frågade han irriterat om jag verkligen trodde att de hade tid med det? Men samtidigt som han sa det så tändes det en liten gnista i hans ögon och jag tyckte mig kunna ana ett ondsint leende som ville göra sig tillkänna med doldes väl. Så nu törs jag verkligen inte blogga från praktiken.
Han vill hitta mig. Han tänker försökta hitta mig. Han kommer att hitta mig.
Jävlar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0