Hoppfull.

Era må rackare. Där sitter ni utvilade efter en ledig lördag och lite smått mysigt inställda till eran lediga söndag. Fan ta er.
Igår jobbade jag. Idag kommer jag jobba. Nästa vecka ska jag praktisera. Och så här kommer det rulla på.
Tillägg till detta simpla lilla schema är gympa söndagar och onsdagar, yoga torsdagar och promenader lite nu och då.
Så här mycket har jag ALDRIG NÅGONSIN haft att göra.
Denna hektiska livsstil innebär att andra saker blir lidande, till exempel så är ett välstädat hem inte så vanligt förekommande här hemma. Vårdande av relationer är också något som tycks komma i andra hand. För att inte tala om bloggen.
Men, nu ska jag inte bara gnälla, utan också försöka se lite positivt på det hela. Jag har ju inte tid till någon som helst ångest nu för tiden. Tummen upp. Jag har inte heller tid att göra av med pengar, vilket är positivt då jag knappt får in några iallafall. Min energinivå ligger konstant på noll vilket gör att jag inte har ork till att gå Eken på nerverna, vilket i sin tur väger upp för bristen på relationsvårdande.
Så trots allt ser jag lite positivt på det här. Jag är hoppfull. Ja, det är jag faktiskt.
Nu ska jag vattna mina stackars blommor. På återseende.



Jag, mitt i en gäsp. Ni kan kalla mig Hajen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0