Lägesrapport.

Vilket jävla liv man lever, hörrni! Första praktikveckan är avklarad och på de sista två dagarna sålde jag fyra prenumerationer på Lantbruks Magasinet och ligger nu delad tvåa på säljarlistan. Vissuru.
Igår försökte jag njuta så mycket som möjligt av den lediga dagen så jag tvingade Eken att ta ett romantiskt bad med mig, men man vet ju att det egentligen bara är besvärligt. Det är så trångt och jävligt att man lessnar efter 5 minuter, så sen klev vi upp och spelade lite Borderlands istället, vilket är det nya spel-hang-up:et för vår del. På kvällen kom Martin och Sara och vi kollade på bidragen till melodifestivalen, sen satte vi igång skräckisen Paranormal Activity. Jävlar vad vidrigt. Jag, Martin och Sara nästan grät av rädsla och Eken tycktes vara oberörd. När vi sedan tog farväl och Eken och jag skulle lägga oss var det dock jag som somnade direkt (kanske p.g.a. den blygsamma mängd vin som slunkit ner under kvällen och utmattningen av att sitta och spänna sig i 1,5 timme) och Eken som låg och vände och vred sig.
Måste dock säga att jag är fruktansvärt nöjd med min lördag, jag sög ut rejält med vila och nöje ur den, för jag visste ju att det var min enda helgdag. Idag har jag nämligen jobbat och gympat ur varje liten gnutta energi ur min kropp. Har spelat lite data med Eken men nu väntar nog bingen eftersom en ny praktikvecka drar igång imorgon. Det jävliga är att jag ser idag lite som en måndag, alltså kommer veckan bli vidrigt lång.
Jaja, nu har ni fått en lite update, bingen väntar. Tack.



Bjuder på en suddig bild då jag och Phäntielicious är som charmigast.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Va kul att du kommit igång med jobbet så bra !! Är så klart extra härligt sen, med ledig helg !

Och själv är jag nu åter tillbaks i hemmets "lugna" vrå, efter en rolig resa till de sydligare delarna av vårt MYCKET avlånga land :-)

2010-02-08 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0