God morgon.

Borde sitta i bilen om 25minuter, men sitter här i morgonrock. Men jag är hoppfull.
Hur som helst så gick jag på gympan igår som började klockan 20 och höll på till 21.20. Den ska hålla på till 21.00 egentligen men den drog över lite på tiden. Jag gick på gympan trots halsont, trots trötta ben efter att ha gått runt kyrksjön tidigare samma dag, trots extrem trötthet överhuvudtaget och trots att jag tidigare faktiskt gått och lagt mig vid 21.00 de andra kvällarna. Eftersom en dusch krävdes efter gympan kom jag inte i säng förän 22.30, och det är på tok för sent för en liten förtids pensionär som mig. Så idag är jag mer död än levande, det kan jag försäkra er om.
Ikväll ska jag pröva yoga med syrran klockan 18.00, men då är jag hemma till 19.00 och kan gå och lägga mig klockan 20.00 om jag skulle vilja! Life is good as they say.
Annars då? Jo, efter måndagens och tisdagens otroligt dåliga säljning så ryckte jag upp mig och sålde fem prenumerationer igår, varav en på två år. Så nu ligger man delad tvåa igen och bara en prenumeration från ettan. Detta känns bra. Nej, nu har jag bara en kvart kvar tills jag ska sitta i bilen. På överseende. Återseende.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Huvva ja, vet ungefär hur du känner dig ! Efter min 3-timmars skidtur i tisdags, så var inte onsdagen så munter, direkt. Men när man har så där dålig kondition, så kan den ju bara bli bättre ;-)

Kul att höra det går så bra för dig på jobbet ! Men så är du ju också en särdeles trevlig person, det måste väl vara en merit när man ska sälja saker ? :-) Kramar !

2010-02-11 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0