Fredagsmorgon.

Freedag, aldrig har det känts så bra! Speciellt när man har träningsvärk i hela kroppen efter en vecka fylld med raska promenader, gympa och yoga, samt är förkyld och uppsvullen i hela ansiktet.
Den här dagen bör gå ganska snabbt, ska ha ett studiebesök och sen ska vi försöka kränga tidningen Bil och Verkstad. Lovade under ett svagt ögonblick igår att jag skulle gå runt kyrkön, men ska nog försöka ta mig ur det då hela kroppen strejkar idag.
Ser verkligen fram emot att få komma hem och lägga mig igen, för att inte tala om den groteska sovmorgonen jag har tänkt att ta ut imorgon, mmmmm...
Söndag är det jobb på hotellet som gäller igen så behöver ta igen mig en smula. Återigen bannar jag mig själv för att jag inte tog vara på de månader jag bara gick hemma, att jag inte njöt mera! Nåväl, är man en businesswoman så är man.
Nu ska jag dra på mig lite kläder och slänga ihop en matlåda. På återseende.


Kommentarer
Postat av: simone

hallå tjejen! hur är din lördag? :)

2010-02-13 @ 13:17:21
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sebban

Skönt att höra att du har fått ordning på tillvaron! och inte går å drar som nå annat lösfolk:)

2010-02-13 @ 17:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0