En liten update.

Hallå ja. Första praktikdagen avklarad och den gick bara ut på att lära känna de andra praktikanterna. Ett mycket trevligt gäng, måste jag säga. Imorgon gissar jag på att det blir lite ringande, mycket spännande. Tog upp snacket om att få ledigt för Ekens släktträff sista helgen i februari och det gick hem, så nu är det bara att låta dagarna puttra på tills det är dags att ta sig neråt i landet!
Jag känner mig rätt trött och har fått många nya intryck att ta in, så förhoppningsvis kommer jag sova lite bättre inatt än vad jag gjorde igår då jag vaknade varannan kvart för att i panik kontrollera att jag inte försovit mig, trots att jag faktiskt hade tre väckarklockor ställda.
Har nyss tagit en dusch och nu väntar lite diskplock, insmörjning av lotion och kanske lite plattning i hår innan jag krashar. På återseende.



Jag och Eken i bilen på väg till första semstern tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0