Den större människan.

Eken råkade för ett tag sedan nämna att han tyckte att Veronica Maggio var snygg och då tog det hus i helvete förstår ni. Detta har jag grämt mig länge över, då jag själv inte finner henner särskillt attraktiv. Innebär det att Eken har konstig tjejsmak och att jag själv ser anskrämlig ut? Hur som helst så ställde jag honom mot väggen i söndags och frågade vad han såg i den där långsmala slinkan. "Men jag jävlas ju bara, jag tycker bara att hon sjunger bra. Och har fina ögon." FINA ÖGON!?! Åh, min stackars lilla hjärta. Han försäkrade mig om att jag hade finare ögon, men jag sa att lögner och mjuka ord kan han gott bespara mig!
Hur som helst har jag hämtat mig lite från det och bestämt mig att jag ska komma över min svartsjuka. Bli den större människan helt enkelt.
Så nu har jag bytt hans bakgrundsbild till denna:



Och lämnat en liten anteckning där jag skriver att jag här med trotsar min svartsjuka och är nu mer en bättre människa. Tack.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0