Ännu en dag hemma.

Godmorgon godmorgon, hör fåglar sjunga glatt! Så väckte mamma mig under hela min uppväxt. Alternativt genom att sjunga Bananer i Pyjamas, de kommer två och två! Inte undra på att jag blev som jag blev.
Idag är jag hemma igen. Eken väckte mig vid halv sju och frågade om jag skulle på jobbet, jag mummlade kanske och hörde sedan hur han ställde väckarklockan. Så fort han gått ut och låst dörren stängde jag av alarmet och somnade om, lömsk som jag är. Men hur mår jag då? Halsen är idag lite bättre men självaste kroppen är istället hel oanvändbar. Imorgon ska vi börja sälja något nytt och då måste jag vara där, så därför kände jag att det var bäst att vila en dag till.
Ska dock försöka göra lite nytta, som att sortera tvätt och eventullet ta disken, vill dock inte lova för mycket. Lugn och harmoni är iallafall dagens tema.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Min käre far körde stenhårt på "upp och hoppa alla cp-barn, rullstolsrally hela dan!" Och så undrar folk över varför man gått i samtalsterapi sedan man var 17..

2010-02-26 @ 11:08:33
URL: http://sandrachristineaxelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0