Unga mödrar.

Har just kollat på Unga mödrar. Det är ett program jag ofta gråter till. Inte för att det är fint att se liv komma till jorden, gud nej, utan för att jag känner smärtan. Hela min kropp krullar sig och jag vrider mig i soffan samtidigt som jag skriker ut mitt obehag.
Idag var det en tjej som krävde ryggmärgsbedövning men då kom det fram att hon hade någon slags missbildning på ryggraden PRECIS där bedövningen skulle sättas. Jag menar, vad är oddsen?! MEN ÅÅÅÅÅH, TYPISKT! Skrek jag i min ensamhet från soffan. Ja, jag lever mig in.
Eken brukar säga åt mig att sluta kolla då han är hemma och bevittnar min vånda, men jag kan inte förmå mig att byta kanal. Jag är trollbunden av dessa hemskheter. Och finns det något som jag anser värre än att bli nekad bedövning så är det att se dem få bedövning. NÅLEN SKA IN I RYGGRADEN. *kräks*
Nej, nu ska jag poppa lite musika och städa upp på det här jävla stället, samt förtränga det jag just genomlidigt. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0