Olikheter.

Nu har jag lyssnat på 009 Sound Systems låt Born to be wasted i ca 24 timmar, utan något direkt avbrott. Det är en av de positiva sakerna med att Eken är borta, att jag kan nöta sönder låtar hejdlöst utan att han avlägsnar mitt huvud från min övriga kropp. Igår strax innan han åkte sa han att det faktiskt var en jävligt bra låt. "Ja, visst blir man ledsen för att man bara kan lyssna på den och liksom inte vara i den?!" sa jag då, varpå Eken gav mig en lång, outgrundlig blick och sa sedan dröjande "...nej."
Vi är inte alltid så lika, jag och Eken, men jag antar att det är det fina i det hela. Snart ska jag åka iväg med mor och handla, sen blir det te och bildredigering för hela jävla slanten. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0