Morgonstund.

God morgon. Det är en dryg halvtimme innan jag ska till jobbet och jag är i princip klar för att trava iväg redan, har gått upp lite tidigare de senaste dygnen för att få vakna i lugn och ro, så att säga. MEN. Uppmärksamma DETTA. Alex Schulman har nämligen börjat blogga igen. Bra.
Annars då? Jo, jag mixade mig sisådär 20 liter smoothie i morse. Väckte säker nio grannar av tio men det var det ta mig tusan värt. Är dock bara inne på andra glaset av den iskalla sörjan, och målet är att trycka i mig så enormt mycket av detta fruktiga fluidum jag bara kan innan det är dags att sprattla till jobbet. Det kommer ändå bli en jävla massa kvar som kommer stå och ta an en suspekt nyans i kylskåpet. Det är ju banan i den här, vet ni.
Nej, nu ska jag fylla på glaset och ta några djupa andetag för att försöka hitta någon slags livsglädje i denna infernaliska vardag. På återseende.




Skottlossning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0