Ledig.

Idag är jag ledig. Helt fantastiskt. Imorgon ska jag jobba 7 timmar i järvsöbacken och skulle kunna vara oerhört nervös och nojjig över detta, men det väljer jag att inte vara. Jag tänker vara ledig idag. Sjukt ledig. Jävlar vad ledig jag ska vara.
Inget smink ska jag ta på mig. Bara ha mjukiskläder. Äta goda saker. Kanske städa lite mitt på dagen, men det är inget jag lovar. Gå och ta små powernaps när jag vill. Läsa tidningar.
Den enda oron som gnager i mig nu är att den här dagen nog kommer gå alldeles för fort. Men det struntar vi i.
Nu ska jag börja med att äta upp min tonfisk med keso och avocado samt läsa bloggar. Herregud, jag har ju ingen aning om vad Kissie haft för sig i veckan. Dags att ta igen lite. På återseende.

Nej, inte ens en bild får ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0