Dean i periferin.


Eken och jag har tack vare Ekens bror helt snöat in oss på serien Supernatural. Huvudpersonerna är de två bröderna Sam och Dean Winchester. Båda två är helt klart avelsdugliga, men Dean är... Ja, mina vänner, jag är mållös. Perfektion. Världens i särklass snyggaste människa. Efter Eken. Naturligtvis. Tro inte annat.
De båda bröderna har gått igenom mycket tillsammans under de tre säsongerna. Ständigt räddar de varandra och resten av mänskligheten ur knipor, och trots sin svåra uppväxt så är de godhjärtade och så sjukt jävla lä... lätta att vila ögonen på.
Serien är mycket händelserik och intressant, man får sig ständiga tankeställare och djupet i handligen är inte av denna vär.... Äh, det är två hunkiga killar som spöar skiten ur diverse varelser. Jag kräver inte så mycket mer.
Dean spelas av Jensen Ackles, som tyvärr gifte sig i Maj detta år med en mycket vacker kvinna. Det vore ju tråkigt om hon skulle råka skada sig eller något... .... .... Hur som helst så har vi kollat på så oerhört mycket Supernatural den senaste tiden att jag liksom vant mig med Dean. Jag har sett honom i roller tidigare, han var ju Alec i Dark angel som gick för några år sen men det har blivit så intensivt nu. Han finns med mig. Eken har blivit Dean i min periferi. Och hey, varför inte dra nytta av situationen. Dean kan ju döda demoner, så det känns tryggt. Så jag har börjat utnyttja detta, klurat ut vilka tidsfördriv som gör sig bäst i Deans sällskap. Här följer en lista på dessa aktiviteter:

Titta på tv
Läsa
Gå promenader
Dansa i armkrok
Leka blindbock


Saker som inte går så bra med Dean (Men bättre men Eken) är dessa:

Äta middag (Om man inte gör det framför tv:n d.v.s.)
Gunga gungbräda
Har djupa samtal
öga mot öga (Men Dean är ändå inte den typen, han dödar hellre demoner)
Bugga

Om man, gud förbjude, skulle få för sig att bedriva otukt så lämpar sig detta bäst med Dean i skedpositoner av olika slag. Dean är helt enkelt för cool för missionären. Han dödar hellre demoner.
Detta var mina Dean Winchester tips. Tredje säsongen är just uttittad och hela mitt inre skriker efter säsong fyra. Just för den djupa handligen och... Jaja, you've got me. SÅ DÖM MIG DÅ!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0