Ouppskattad gåva.

Då man är den perfekta flickvännen köper man ibland med sig gåvor till sitt bihang. För att vara snäll. En helt osjälvisk handling.
För ett ganska bra tag sen nu så fick jag syn på en parfym jag sniffat på förut och tyckt att den luktade gott. En herrparfym alltså. Då jag redan gett Eken en sjukt väldoftande parfym i julklapp kändes det onödigt att köpa en till, men då den var lite nedsatt i pris tänkte jag att äh, vaffan, jag slår till så kan han variera sig lite. Sagt och gjort, jag slår in skiten och ger honom den då han kommer hem från jobbet i sann perfekt flickvän-anda.
Eken sliter förväntansfullt upp paketet, och när han kommit en bit säger han: En cigarr?! för det är det som är tricket, flaskan ser ut som en cigarr. Hehehe, fnissar jag, nästan. Han upptäcker sedan att det är en pafym, sliter av korken och sniffar medan jag står bredvid, sjukt upptrissad och om möjligt ännu mer förväntansfull än Eken. Eken stannar upp, sniffar lite försiktigare. Är tyst. Sniffar lite till. Sedan frågar han mig lite försiktigt: Luktar den här gott?
Jävligt tacksamt. Så nu får den ligga i badrumsskåpet tills jag får en ny, tacksammare kille.



Ibland smyger jag mig in i badrummet och låser om mig, öppnar försiktigt badrumskåpet och sniffar i mig hej vilt av den goda aromen, samtidigt som jag drömmer om killen som någon dag kommer uppskatta den. Jag tänker mig att han ser ut ungefär så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0