In a sharing mood...

En annan kul grej är det HÄR inlägget hos en bloggerska. På bilderna är två hundar som jag med mitt otränade rasöga skulle uppskatta till en rottweiler och en sån där chiwa.. chiwuaw.. ja ni vet.
Best buddies har hon döpt inlägget till, och nu bara antar jag att hon syftar till att de här två hundarna är bästa vänner. Jag tycker dock inte att det riktigt ser ut så. Jag tycker att rottweilern ser ut att vilja klippa den där lilla jävlen när som helst. Sjukt obekväm ser den ut att vara.  Men det kanske bara är deras jargong, vad vet jag. Jag fick ut ett litet fniss av det iallafall, och detta ville jag dela. För ni vet delad glädje är dub... äh, fuck it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0