Ett steg bakåt.

Blev 2,5 km idag igen, dock inte den roligaste springturen. Igår när jag gick och la mig kände jag att jag nog inte druckit tillräckligt med vatten efter förra rundan, men orkade dock inte gå upp och hämta vatten. Låg vaken med huvudvärk i en halvtimme tills jag blev rastlös och gick och la mig framför tvn istället, utan att hämta vatten då heller. Not so bright.
Hela den här morgonen har jag gått och kännt mig klibbig och varm, svettats som en liten gris helt enkelt, utan att det direkt varit så varmt. Har även känt mig lite hängig i övrigt, lite ont i halsen m.m.
Då borde jag ha druckit en massa vatten och gått och lagt mig, istället har jag vimsat runt hela morgon och ätit allt salt jag kunnat hitta för att sen svepa en Cappuccino och tvinga med mig Eken ut i spåret just när solen kommit fram och börjat steka.
Så fruktansvärt dumt.
Det var äckligt varmt, sjukt jobbigt och jag var snuskigt törstig hela rundan. Som om inte det var nog så kände jag redan efter ca. 50 meter att det gjorde ont på insidan av vänster vad, som sedan störde mig under hela slingan. Att ta två varv var inte så lockande med andra ord.
Men, men, fick upp lite puls iallafall. Nu ska jag hinka vatten och massera min stackars vad. På återseende.

P.s. Säg bra. D.s.



Bilden framhäver inte hur utmattad jag är. Ni får använda fantasin lite. Jag vet inte varför jag väljer att visa upp mitt svettiga ansikte efter varje runda, men jag ser det lite som en tradition nu. Ett bevis för att jag faktiskt gör det, både för er och mig. T-shirten är bytt, kanske är det därför det gick så jävla dåligt idag. MEN JAG KOMMER TILLBAKA.


Kommentarer
Postat av: lisbeth s

BRAAA !!!

2010-08-15 @ 17:42:15
Postat av: Sanna svarar lisbeth s

Tack!

2010-08-16 @ 12:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0