En returlänk till björnästet

Det finns en man från nedre delen av sverige vid namn Björn. Han driver en oerhört underhållande blogg som heter Björnnästet. För två dagar sedan skrev han något så otroligt roligt att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen när jag läste det. Jag skrattade högt och fruktansvärt våldsamt, så pass att min dataskärm glänste av saliv och min mage fick mer träning då än vad den fått sammanlagt under min blygsamma livstid. 
Det var helt fantastiskt, faktiskt. 
Borde jag länka honom? tänkte jag i mitt stilla sinne, men insåg att ingen faktiskt läser min blogg så detta skulle varken göra till eller från. Men nu har den lilla rackaren gått och länkat mig, så nu kan jag ju faktiskt skicka tillbaka de läsare som hittat hit från honom.
HÄR är det geniala stycket. Jag tycker verkligen att ni bör läsa det, ty det kommer göra er dag något trevligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0