Dissad.

Samantha skulle ha kommit hit idag. I måndags lovade hon mig detta. På torsdag, sa hon. På torsdag ska vi frodas i varandra sällskap. Fram tills dess skulle hon hänga med sin kille. (Det kursiva läses med slemmig röst) De kan tydligen inte få nog av varandra. Imorse ringde hon, från sin kille. Hon var kvar där och kunde därför inte träffas på förmiddagen, men på eftermiddagen kunde hon nog offra någon timme till mig. Nyss ringde hon igen, då var hon hemma, dock med feber. Det här ser inte bra ut, Phäntie.
Imorgon sa hon dock att vi kunde hänga. Men vi får se. Hur jag känner mig. Om jag har lust. Jag kanske hellre hänger med min kille.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag är en dålig människa, dock en dålig människa som ännu lider av ett febrigt tillstånd

2010-08-15 @ 16:46:50
Postat av: Sanna

MEN KRYA PÅ DIG SÅ FÖR GUDS SKULL! Jag är ju hemma den här veckan också, bli frisk nu.

2010-08-15 @ 18:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0