Självbekräftelse.

Jag är nog lite utav en bekräftelsesökande skryt-apa. Igår tvättade jag nämligen bilen (invändigt och utvändigt), kom hem och städa lägenheten som såg ut som jag vet inte vad och sen drog jag iväg och hämtade Sara för att gå på gympa där vi båda avancerade genom högre step-upbräda och tyngre vikter. JAG SLET HELT ENKELT SOM ETT DJUR HELA GÅRDAGEN!
När jag tänker på hur duktig jag faktiskt var så ryser jag nästan lite. Jag blir så jävla nöjd. Och är det något jag älskar så är det att räkna upp hur duktig jag faktiskt varit för folk, trots att jag vet att de knappast bryr sig, men jag gör det liksom för att få höra det själv en extra gång. Så jag söker liksom min egen bekräftelse. 
Så igår tvättade jag bilen (invändigt och utvändigt), kom hem och städa lägenheten som såg ut som jag vet inte vad och sen drog jag iväg och hämtade Sara för att gå på gympa där vi båda avancerade genom högre step-upbräda och tyngre vikter.
Bara så att ni vet.


Kommentarer
Postat av: brorsan

varför tog ni inte den vänstra stepupbrädan?

2010-04-15 @ 20:59:59
Postat av: Sanna svarar brorsan

Jag förstår inte riktigt vad du menar...

2010-04-15 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0