Säng eller soffa.

Eken har börjat jobba borta igen. Det kommer jag också göra tids nog men tills dess kommer jag vara mycket ensammen. Och som vanligt när det börjar skymma måste jag ställa mig frågan- Är det ens värt det att försöka lägga mig i sängen inatt? För varje gång jag lägger mig i den tomma sängen och lyssnar på den tomma lägenheten så drabbas jag av en obeskrivlig rastlöshet. Jag vet inte om detta är någon form av mörkrädsla, men irriterande är det i alla fall. Så det slutar alltid med att jag får greppa täcke och kudde och tassa fram till tv-soffan och sen genomlida diverse skitprogram innan jag tillslut somnar av uttråkning.
Så, jag antar att jag lika gärna kan bespara mig några timmars vånda och direkt bädda ner mig i soffan.
Sov gott då allesammans.



VS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0