Killen på väg!

Shit, här sitter jag och om 1,5 timme så kommer min kille hit!!! Jag måste hinna raka benen och sminka mig, och speciellt fixa håret. Har ju klippt och slingat det, undrar om han märker något? Han skulle köpa med sig mat från Max också, ville så gärna be honom ta med sig mozzarellasticks och chilicheese men man vill ju inte verka som värsta fettot!
....
.....
....
Tänk att det var så en gång i tiden! Herregud, nu har man varit tillsammans i över tre år skulle han glömma något så väsentligt från Max skulle jag skalla honom. Och det där som var jätteviktigt att se bra ut och lukta gott... Visst bryr jag mig lite idag också, men inte på samma sätt. Nu kan jag komma och trycka upp min armhåla i hans ansikte och fråga om jag behöver duscha, så det är ju på ett vis att bry mig om vad han tycker men det är nog inget jag skulle fått för mig då vi dejtade.
På ett vis känns det lite sorgligt att den där nervositeten är borta, men inte på samma sätt som det är skönt. Vad hade man inte varit för nervvrak om man ständigt tassade på tå för varandra i över tre år?!
Men självklart vill jag fortfarande vara fin i hans ögon, så därför tror jag närmare bestämt att jag ska ta och sminka mig och raka benen. Kanske till och med fixa håret. Men Max-målet kommer jag iallafall vräka i mig likt en stövare, det blir det ingen ändring på.




Eken och jag relativt nydejtade...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0