Jag vill klappa lite.

Idag är en sån där dag jag verkligen vill ha Eken här. Jag har nämligen bara suttit inne och spelat sims. Samt nibblat på några muffins. Sims har hängt sig 5 gånger utan att jag sparat på jättelänge, så jag har fått spela om hur mycket som helst. Har t.ex. gift mig tre gånger idag.
Sockerkicken av muffinsarna, rastlösheten av att ha suttit still hela dagen och frustrationen över datorhaveriena gör mig galen. Jag liksom går runt här och biter ihop tänderna, samtidigt som jag knyter nävarna och andas tungt. Det är då jag vill ha Eken här för att mellan spända käkar väsa: Kom så får jag klappa dig lite, sen klappa honom med spänd handflata, lite för hårt. Mmmm, min lilla sockerprins, skulle jag kalla honom och sedan skratta lite hysteriskt, kanske nypa honom lite eller dra lite i hans hår. Aj, skulle han säga och jag skulle spela överraskad, oj gjorde jag illa dig?
Men jag behöver inte vänta länge nu, ty imorgon kommer han hem. Min. Lilla. Sockerprins.


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

hahahah sån är jag också!!! omelett blir alltid äggröra :D hihi det smakar som sagt likadant :D MUMS :D hihi

2010-04-29 @ 11:02:51
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Inte efter att han läst det där inlägget...

2010-04-29 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0