Censurerad.

Min telefon tycks ha börjat med censur.
Idag ringde de nämligen från arbetsförmedlingen och hörde om jag var intresserad att av att gå säljarpraktik hos Svensk Media i två månader, vilket innebär i pricip att göra precis samma sak som jag gjorde alldeles nyss. Eftersom mitt sommarjobb snart drar igång så tackade jag vänligt men bestämt nej.
Jag ringde sedan Eken som hade dålig teckning för att berätta om hela grejen, och när jag pratat klart skulle han säga sitt.

-Du kan hälsa dem att de kan ta och.....

Sen tycktes min mobil sålla bort resten. Jag antar att det var ord och inga visor Eken tänkte bjuda på där.
Och gällande säljaryrket så får det vänta lite till på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0