Bakis som en örn.

God morgon. Om 20 minuter ska jag jobba och är bakis som en örn. Livet är hårt.
Två kvällar i rad nu har jag hällt i mig rusdrycker, och detta skäms jag lite över. Godis och läsk har även varit ett återkommande tema och träningen har lyst med sin frånvaro då jag fortfarande känner mig snuvig. Jag förstod att jag inte borde ha yttrat mig om mitt sunda leverne i bloggen, ty det är ju då det går åt helvete.
Såg föresten tillbaka på mina tidigare inlägg och blir lite förundrad. Varför tyckte jag att det var värt att blogga om det där? Alla dessa bilder utan direkta syften, hur tänkte jag? Nåväl, jag tror jag hade roligt i alla fall.
Hur som helst så mår jag bra nu. Ganska. Om man bortser från bakfyllan. I morse hade jag lite, lite ont i halsen, men jag tror jag ignorerar det från och med nu. Så nu finns inga ursäkter för att inte jogga på mornarna längre. Om det inte är skitväder d.v.s. Eller att jag kanske har andra planer. Eller att jag inte känner för det.
Nu ska jag förbereda mig lite mentalt och sen bege mig till das arbeit. Bjuder på en Stenmark också. På återseende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0