Märkliga samtal

Jag ringde frissan också för att få en klipptid i veckan.

- Hej, Susanna heter jag. Jag undrar om ni har tid att klippa och slinga mig i veckan?
- Ja, vilka dagar funkar det för dig då?
- När som helst, eller nja imorgon så har jag... eller ja, pröva mig, PRÖVA MIG DÅ!


Detta blev så frukansvärt märkligt. Jag tänkte säga att jag skulle till arbetsförmedlingen imorgon men kom liksom av mig och tänkte att det är bättre om jag får höra när de ha tider. Så jag försökte på ett lättsamt sätt få dem att förslå en tid som jag sen fick bestämma mig för, istället så nästan skrek jag hotfullt PRÖVA MIG DÅ till den stackars frisörskan.

- ...eh...hehe...onsdag?
- Hehe, onsdag blir jättebra, vi ses då.


Borde jag ha bett om ursäkt? Ringt upp och sagt: du, det blev så fel det där... Nåväl på onsdag ska jag till frisören iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0