Hur blev det nu då?

Ringde just Ramudden för att be om ett anställningsbevis.

- Ja, hej, Susanna heter jag. Jag ska till arbetsförmedlingen imorgon och behöver intyg på att jag jobbat i sommar och hur länge det blivit o.s.v.

- Ja men då slänger jag ihop ett sådant...

- Vad bra, skulle du kunna maila det till mig?

- Javisst, vill du ha det idag?

- Ja, eller imorgon förmiddag.

- Ja, men då försöker jag få över det idag då!

- Men va bra, tack så mycket! Hej!

- Hejdå!

När samtalet avslutas slår det mig att jag bara gett kvinnan mitt förnamn då jag presenterade mig samt min mailadress... Hur ska hon veta vem jag är egentligen?! Bör jag ringa upp igen? Eller kan hon utifrån min mailadress luska ut vem jag är? Missuppfattade jag "hejdå:et" och egentligen var det ett: VÄNTA LITE!!!
Åh, varför blir det så här för mig så ofta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0