Hämningslöst handlande.

Var hälsad, den 25:e! En dag som bringar lycka, alltså pengar. Jag och Martin har planerat in en tripp till glada hudik idag. Jag ska dit för att hitta nån sorts bikini och Martin ska ha en höstjacka. Igår kom Eken fram till mig och greppade hårt tag om mina överarmar och såg mig djupt i ögonen med en mördande blick.
"Köp inget annat än vad som behövs till resan"
"Men de har fått in jättefina halsdukar på gina..." försökte jag.
"INGET ANNAT ÄN TILL RESAN, HÖR DU MIG?!" skrek han så hans saliv stänkte på mitt ansikte.
Egentligen borde jag vara arg på honom, jag gör väl som jag vill. Han har ju för i helvete köpt en motorcykel! Det ger mig dispens ett bra tag framöver. Men samtidigt förstår jag honom, hans oro är befogad. Jag kan inte kontrollera mig överhuvudtaget då jag går in i affärer. Köpdjävulen har mig i en liten ask.
Om ni har någon sparsam energi i er, så skicka den till mig för idag, jag behöver den verkligen.
ska  inte   handla  ska   inte   handla   ska    inte    handla   ska  inte   handla  ska   inte   handla   ska    inte    handla   ska  inte   handla  ska   inte   handla   ska    inte    handla   ska    handla   ska   handla   ska   handla    ska    handla  .




http://icanhascheezburger.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0