Fruktansvärt sorgligt.

Satt och lyssnade på lite John ME på youtube då jag hittade den här videon. Into the Night heter låten av The Motorhomes. Jag var 10 år när jag såg den första gången på voxpop eller nått sånt, och jävlar vad jag grät.
De skickar upp en hund i rymden, Lajka-style, och allt är så fruktansvärt sorgligt.
Då jag idag hittade videon, fnissade jag till lite. "Åh, den här gamla, fan vad jag tyckte att den var sorglig när jag var liten!" tänkte jag och tryckte igång den med ett litet leende på läpparna. Det leendet varade i ungefär 30 sekunder, sen grät jag, jävlar vad jag grät! Den är precis lika sorglig idag som för 10år sedan! Fy helvete, säger jag bara.
  


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Vågade inte ens kolla färdigt på videon, är oxå så där överkänslig mot sorgliga filmer. Blir samtidigt arg på mig själv över att jag reagerar så där..

2009-09-03 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0