Lurad igen.

För ett ganska bra tag sen så blev den nya msn messenger-versionen tillgänglig. Jag kastade mig glupskt över installationsfilerna och fnissade hysteriskt ju högre upp på procentmätaren jag kom. Men som alltid så blir min lycka inte långvarig för då jag installerat programmet gick det inte att starta, jag slungades hela tiden tillbaka till inloggningssidan, så jag fick åter installera den gamla versionen.
När jag idag försökte logga in på min gamla hederliga msn så gick detta inte heller, för då dök ett meddelande upp där det stod att jag måste installera den nya versionen för att kunna logga in. Gott så, då har de säkert förbättrat den också, tänkte jag. Men icke. Återigen sitter jag där med skägget i brevlådan, så att säga.
Jag är alltså nu msn-lös. Basåattnivet.
Behöver jag säga att jag känner mig lurad?



Kommentarer
Postat av: Björn

Hade samma problem.

ZapMessenger fixade det dock. Värt en koll?

2009-09-20 @ 21:23:55
URL: http://folkilsken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0