Buken!

Eken gick och beställde en ny dator till mig lite i smyg, då den gamla inte alls ville samarbeta. Hur som haver kom jag just hem ifrån ett gympapass och märkte att Eken gått och lagt sig och att det var knäpptyst i lägentheten. Fan, nu har han stängt av datorerna också, jag som ville kolla lite grejer, tänkte jag men just som jag skulle starta min dator blinkade det till lite. DEN VAR IGÅNG REDAN! Den är som mig, den här burken, tyst och snabb. Underbart. 

Detta är inte dagens enda glädje ämne, ty idag på gympan kunde jag nämligen känna mina magmuskler jobba! Tidigare har jag böjt och vridit mig i alla möjliga positioner då gympaläraren domderat utan att riktigt veta varför, men nu förstår jag vad hon menar, för nu vet jag hur det känns! Något har hänt där inne, oh happy day! Jag ser detta som ett steg i rätt riktning.

Sen var jag ju till frissan idag också, bild och förklaring följer eventuellt imorgon. Nu är det läggdags. Tack.


Kommentarer
Postat av: Tovan

Vart håller denna gympa till? Skulle också behöva träna kroppen så kanske detta är ett alternativ? Kostar?

2009-09-24 @ 13:32:47
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: lisbeth

Va kul att du märker framsteg ! Och klart det ska va Asics-skor :-)

Och grattis till ny dator !!

2009-09-24 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0