Anna Anka-jokes.

Nu har jag varit så där fruktansvärt rolig och klurig igen.

Eken och jag satt och kollade på Svenska Hollywoodfruar, och så fort programmet började gå mot sitt slut lämnade Eken tv-soffan och missade då förvisningarna om vad som kommer hända i nästa program. Man ser då hur Anna Anka lämnar vad som uppges vara hennes ex's hus samtidigt som hon bär sin dotter i ena armen och pekar finger mot huset med den fria handen. 

S: Åh, jävlar, nu missade du något! Anna Anka pekar finger mot exet samtidigt som hon bär på sin dotter, vilken hårding!
E: Vem pekar hon finger till?
S: Sitt ex.
E: Vem är det då?
S: Mårten Gås!


HAHAHAHAHA!!! Åh *torkar tårarna* vad får jag allt ifrån?

 


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hahaha, ja nog hör Anna Anka till gås-familjen, alltid !

Förresten, ha en jättehärlig semester ! Välförtjänt !

2009-09-28 @ 23:20:01
Postat av: Lilly pilly

Jag måste erkänna att jag satt igång o hysteri hick-skrattade så att jag guppade där jag satt. De var inte ens ett skratt, det var bara ljudliga inandningar som senare orsakade ett lätt illamående...

2009-10-01 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0