Tillbaka!

Ja, nu är jag faktiskt hemma. GRATTIS!
Kom hem i torsdags men har så gott som sovit nonstop sen jag kom hem, därför har bloggen stått stilla. Jag behöver min sömn.
Så hur jag har haft det? Bilder kommer snarast då jag får lite mer tid, ska ju föra över dem till datan först, men det har varit underbart!
Snart ska jag och Eken åka till gävle för att sälja bilen, så det blir tåg hem. Vi blir billösa ett tag tills vi hittat någon lämplig vinterbil, så detta ska bli spännande...
Vi åker om några timmar och innan dess måste jag ha hunnit städa, för det är möjligt att det kommer lite främmat till kvällen och då vill man inte att de ska mötas av två resväskors innehåll liggandes över hela lägenten.
Så, på återseende mina kära. Håll ut!



Lördagsmorgon-Sanna.

Påsar under ögonen - check!
Liten finne ovanför ögonbrynet - check!
Lätt flagnande näsa - check!
Gårdagens sminkning kvar - check!

GOD MORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0