Phänite åsidosätter mig.

Jag googlade Samantha i ett försök att stilla min abstinens som uppstod då jag kom och tänka på henne tidigare. Då hittade jag den här artikeln. Jag fnissade då jag läste den, då jag kunde höra Phänite säga just de här grejerna som reporten skrivit ner.
Det var roligt att ta del av detta, men ju längre in i artikeln jag kom började jag bli rastlös och lite irriterad. När nämner hon mig? började jag tänka. Fioler hit och folkmusik dit. JAG DÅ?! Hon nämner sig gymnasieutbildning och det hade ju varit ett utmärkt tillfälle att slänga in: där jag träffade Susanna, en kvinna som kommit att betyda mycket för mig och varit en stor inspirationskälla i min musik. Men nej, det skrev hon inte. I sista stycket var jag desperat. Nämn mig då, för satan! tänkte jag upprört, men inte någonstans fick jag komma med. Under fliken intressen hade hon väl åtminstone kunnat ta med mig! Jag känner mig åsidosatt.


Samantha! Efter alla dessa gånger jag låtit dig sova på min soffa?! Fy fan!


Kommentarer
Postat av: Björn

Som jag gör när du inte bloggar om mig? FY FAN!

2009-10-21 @ 19:52:28
URL: http://folkilsken.wordpress.com
Postat av: Sanna svarar Björn

Jag ska bättra mig.

2009-10-21 @ 21:02:29
Postat av: *hantie

Jag vet, jag är en dålig vän, värddjur och människa. Spotta på mig, gör det! Jag förtjänar det. Nästa intervju jag medverkar i ska jag avsätta minst en faktaspalt till dig min vän, inte för att jag tror att det kan gottgöra detta men som ett försök att bygga upp vår relation på nytt.

Åh, jag hinner aldrig skriva det där jävla brevet till dig, och varje dag växer min ångest inför detta. Men en glad nyhet är att jag kanske, ytterst osäkert ännu, men kanske kommer hem en sväng i sluet av november. Detta säger jag bara för att få dina förhoppningar att växa för att sedan omkullkasta allt och få dig att ramla ihop av besvikelse när jag meddelar att jag inte kommer till Järvsö ändå. Så längta och hoppas så får vi se hur det blir...

2009-10-21 @ 22:05:54
Postat av: Sanna svarar *hantie

Åh, Phänite! Hehehe, jag har märkt att jag börjat skriva det istället för Phäntie, och visst låter det lite mer...exotiskt?

Hur som helst är jag mycket glad över detta besked!

Jag sätter igång att måla på välkomst-banderollen redan idag! Så ses vi i slutet av November, hurra vilken lyckans dag det kommer att bli!

2009-10-22 @ 09:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0