Lite support, tack.

Jag förstår att många där ute tycker synd om mig på grund av min arbetslöshet. Jag tycker också synd om mig. Något som bara förvärrar min situation är att jag även ska till tandläkaren på måndag. Stackar, stackars mig.
Om ni vill så kan ni få mig att må lite bättre genom att ge mig det här armbandet. Det ska tydligen finnas på H&M men verkar vara slutsåld för tillfället. Jaja, ni vet vart jag finns. Ingen press...



Enkla jeans och en enkel vit tröja. Och den där. Sweet.


Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Åh jag ska också til tandläkaren fast på fredag. Känns sådär faktiskt nu när man måste betala, tänkte kolla på detdär med tandförsäkring. Jo kommer du med och tränar på onsdag? Jag har ju blivit taggad jag och köpt kort och allt :)

2009-10-19 @ 11:47:42
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Sanna svarar Tove-Li

Då har du veckan på dig att polera gaddarna utav bara helvete då:) 250 riksdaler gick det lös på iallfall.

Jag hoppas jag ska orka träna på onsdag, har kännt mig lite risig ett tag, hoppade förra onsdagen och den här söndagen på grund av halsont och huvudvärk. Men jag gör mitt bästa för att krya på mig, så förhoppningsvis ses vi på onsdag!

2009-10-19 @ 13:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0