Jag gick på det.

Nu har jag beställt den! Åh, det knyter sig i magen på mig, har jag verkligen gjort rätt nu?! Om 3-8 arbetsdagar har jag en liten iPod i fickan. Direkt då jag färdigställt min beställningen började ångesten komma krypande. Du gick alltså på det? Tycker du verkligen att du var värd den där, Sanna? Det finns billigare mp3:er som är tusen gånger bättre, din giriga lilla slyna. Och röd?! HAHAHA! Du hade inte modet att beställa en rosa ens!
Rött är en fin och lagom sofistikerad färg. Stilren. Jag är värd det här. Förresten har jag gått och snurrat upp mig så mycket över den där jävla lilla manicken att det inte fanns någon direkt utväg. Så. Nu väntar vi bara.



Dessutom går lite av pengarna till en fond som bekämpar aids i afrika då man köper den röda.
SÅ JAG ÄR EN BRA MÄNNISKA, HÖR NI DET?!?!


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Klart du är en bra människa !! :-) Njut av din nya fina iPod !

2009-10-12 @ 10:52:33
Postat av: mari-ann

sånna där såg jag på clas olssons i hudik kommer ej ihåg hur mycket dom kostade.

2009-10-13 @ 08:10:55
Postat av: Sanna svarar

Lisbeth:

Det ska jag verkligen göra:)



Mari-Ann:

Nej mamma, det här är en nyare version som knappt kommit ut i butik ännu, så jag tror inte att det var just en sån där du såg. Har gjort en prischeck och köpt den som var billigast.

2009-10-13 @ 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0