Inne i en svacka, skulle man kunna säga.

Sen min systerdotter var här fick jag upp ögonen för the sims 3. Det är ungefär det enda jag gjort i två dagar nu. Min gubbe heter Miranda Mongo. Hon är fortfarande ungdom och är president, har skrivit fem böcker och har två älskarinnor. Detta är vad hon gjort de här två dagarna. Själv sitter jag högst upp på ett berg av lort och tycker synd om mig själv. Det är stökigt och tråkigt här. Som tur är blev Eken sjuk idag så då hade jag något att göra. Gör mitt bästa för att pyssla om skiten, men han förstår inte att han borde utnyttja situationen mera, så mest säger han att jag inte behöver fixa något. Jag försöker trycka i honom te och andra drycker, för man ska dricka mycket när man är sjuk, det sa alltid mamma.
Jaja, har skickat in de där personliga breven nu, så den ångesten är försvunnen. Skickade med den här bilden, vad tror ni?



Ser jag inte jävligt anställningsvänlig ut?

Nu ska jag göra köttfärssås och pasta åt sjuklingen, sen ska jag baka kladdmuffins åt honom, trots att han säger att han tycker att Veronica Maggio är snygg. På återseende.


Kommentarer
Postat av: Björn

Mycket anställningsvänlig. Definitivt.

2009-10-29 @ 12:22:40
URL: http://folkilsken.wordpress.com
Postat av: Sanna svarar Björn

Jag kanske kan maila dig mitt CV, så kan du höra av dig om det verkar intressant?

2009-10-29 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0