Imorgon brakar helvetet lös, mina vänner.

Det blev ju inget jobbsökande idag, ty Sara som är min skjuts skulle jobba...(?!) så vi gör ett nytt försök imorgon då hon är ledig. Hur som haver så känner jag mig positiv inför morgondagen, jag har ju min iPod. Får jag 20st NEJ! imorgon har jag sagt åt Eken att vänta i sängen med godis och te, inställd på en hel eftermiddag av prat, tröst och pill i ansiktet. Pappersnäsdukar är också viktigt, så det vet han om. Eller så tar jag en lång joggingrunda då jag springer av mig all sorg och ilska, för så kan man göra när man har en iPod. Herregud, jag kommer ju bara vara av skinn och ben när det här är klart...
Men jag tror jag tar med iPoden imorgon. Säger de nej så tar jag bara upp den lite nonchalant och börjar fippla.

- Åh shit! Har du den nya iPod nanon?! Generation 5?!?!?! Aids-modellen?!
- Åh, den här gamla, säger jag försynt och börjar gå mot dörren.
- Får jag pilla?
- Nej, alltså... jag vill helst inte låna ut den...
- Men åh, schyrra?!
- Men asså jag vet inte... den var ju rätt dyr och så...
- Men du får heltidsanställning i fem år frammåt då?!
- Okej då.




Ser ni?! Jag har tagit en bild på mig själv då jag pussar på min iPod och ser in i kameran med stora rådjursögon. *MmOgEeT* Men ni ser väl det coola i det hela? Jag skrattar polackens svininfluensa rakt upp i trynet!!! Dyrka mig då för i helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0